google ads szakértő

Mielőtt létrehoz egy Google Ads hirdetési fiókot érdemes tájékozódnia a hirdetés és kampánykezelés mikéntjétől. Google Ads szakértőként számtalanszor előfordult már, hogy olyanok keresnek meg, akik maguk akarták kezelni a hirdetési fiókjukat, de valahol elakadtak, nem jöttek az eredmények, nem látták hatékonynak.  És arra is volt példa, hogy az egyénileg létrehozott fiók kezelését átadták valakinek, de ez a kampánykezelő sem tudott jó eredményeket elérni.

De ki is a Google Ads szakértő?

Manapság bárki mondhatja, hogy kiképezte magát és már Google Ads fiók szakértő, hiszen valóban számtalan módon hozzá lehet férni azokhoz a segédanyagokhoz, amelyek segítenek a kampányok helyes beállításában. Nincs szükség semmilyen oklevélre ahhoz, hogy valaki sikeresen végezzen Ads kampánykezelést.

Azért a nagyobb ügynökségek elvárják munkatársaiktól, hogy a Google Ads által indított képzéseken részt vegyenek és vizsgázzanak is, hiszen ez az egyik feltétele annak, hogy Google Hirdetési Partnerré váljanak.

Az Ads szakértő az, akihez fiókbeállításoktól, a különböző Google rendszerek összekapcsolásán keresztül egészen a konkrét hirdetési beállításokig bármilyen problémával fordulhat.

Magyarországon többféle ajánlattal találkozhat, amikor Ads szakértőt keres. Van, aki egyszeri beállítást ajánl, másoknál havi díj van, olyan is előfordul, hogy a fiók átnézésért és beállításért külön díjazást kérnek a megállapodott havidíj mellet. Találkozhat olyannak, akik csak X hónapos szerződéssel vállalnak fiókkezelést és olyanokkal is, akik csak átnézik a fiókot és ajánlásokat adnak a változtatásokra. A számtalan ajánlatot egészen nehéz összehasonlítani.

Hogyan válasszon Google kampánykezelő szakértőt?

Ahhoz, hogy valaki tényleg minden csínját-bínját értse a rendszernek, jó, ha több fiókot kezel, méghozzá nagyobb összegű befizetésekkel. Nem tudja jól beállítani a fiókot, ha csak havi pár tízezer Ft-os befizetés érkezik a hirdetési fiókra.


Az is fontos, hogy mióta foglalkozik Ads kezeléssel. Ez nem azt jelenti, hogy a kezdők nem jók, csak ők velünk, a mi fiókunkon keresztül is tanulnak, így a tanulópénzt mi is megfizetjük. Igaz, ezek a szakértők általában olcsóbban is dolgoznak.

Érdemes a kiválasztás előtt megkérdezni, mik voltak a legjobb eredményei egy-egy fióknál. Mutasson számokat és eredményeket. (Természetesen az üzleti titkokat nem sértve, kisatírozott/elhomályosított jelentéseket meg tud osztani.)

A jó Google Ads szakértő ért a SEO-hoz is és segít a megrendelőnek a fogadó oldalakat olyanná alakítani, amivel még eredményesebbek lehetnek a hirdetések. Valamint ért egy kicsit a marketinghez is, hiszen egy-egy marketing stratégia más-más kampányt kíván, mással működik eredményesen. Ne felejtsünk el jelentéseket kérni az Ads szakértőnktől, hogy fiók tulajdonosként ellenőrizhessük a fejlődést.